Cum se plaseaza comanda?
Comanda se face pe site-ul nostru, prin creearea unui cont de utilizator sau fara.
Avantajele contului de utilizator vor fi: urmarirea comenzilor si mentinerea evidentei produselor achizitionate.
Pentru inregistrare, veti primi un mail de confirmare care va contine lista produselor comandate si detaliile aferente acestora.
In maximum 24 de ore de la plasarea comenzii, veti fi contactat telefonic pentru confirmare. Comanda se livreaza doar dupa aceasta confirmare.
De asemenea, puteti comanda si telefonic la numerele afisate pe site sau prin aplicatia Whatsapp.
Comenzile plasate in zilele de weekend si zile libere publice, vor fi procesate in prima zi lucratoare urmatoare.
Cum se face plata?
Contravaloarea produselor se poate achita prin plata numerar (ramburs), in momentul livrarii coletului.
Plata transportului se face de asemenea in momentul livrarii coletului, la agentul curier.
Plata cu ordin de plata se poate efectua dupa plasarea comenzii, confirmare si emiterea facturii proforme. Comanda se va livra doar dupa confirmarea efectuarii platii.
Cum se livreaza?
Livrarea se realizeaza in 24-72 ore lucratoare din momentul confirmarii comenzii ,prin intermediul serviciului de curierat rapid, Fan Courier sau Urgent Cargus. Selectam pentru d-voastra cel mai mic cost de livrare si va alocam curierul sau puteti solicita curierul preferat.
Pentru comenzile plasate pana in ora 12, incercam sa efectuam livrarile in aceeasi zi, dupa confirmarea stocului. Comenzile plasate dupa ora 12, vor fi procesate in maxim 24 ore, exceptia fiind cand urmeaza o zi nelucratoare.
Costul transportului este afisat atat in ultimul pas din procesul de efectuare a comenzii (in cazul in care alegeti livrarea prin intermediul Fan Courier) cat si pe factura proforma. Costurile de transport pot varia in functie de greutatea finala a coletului pe care putem doar sa o estimam, acestea depinzand in totalitate de firmele de curierat.
Va asiguram ca facem tot posibilul ca comanda d-voastra sa fie expediata cat mai repede, in limita resurselor umane si a stocului disponibil.
În baza legislației UE, dacă produsele pe care le-ați cumpărat se dovedesc a fi defectuoase sau nu arată conform descrierii, ne obligam să le reparam, să le înlocuim sau să vă dam banii înapoi.
Dacă ați cumpărat un produs prin intermediul site-ului nostru,fără a merge in magazin, aveți, de asemenea, dreptul de a anula și returna comanda în termen de 14 de zile, indiferent de motiv și fără nicio justificare.
Perioada de reflecție de 14 zile nu este valabilă în cazul tuturor produselor. Iată câteva excepții aplicabile magazinului nostru online
- produse fabricate la comandă sau personalizate în mod clar.
- contractele urgente de reparații și întreținere – nu puteți anula lucrarea, odată ce ați convenit asupra prețului serviciului.
Menționăm că această listă nu este exhaustivă.
Perioada de reflecție expiră după 14 zile de la data primirii produselor.
Pentru contractele de servicii, perioada de reflecție expiră la 14 zile de la data încheierii contractului. Dacă perioada de reflecție expiră într-o zi nelucrătoare, termenul este prelungit până la următoarea zi lucrătoare.
Cum puteți anula o achiziție
Trebuie să ne informați cu privire la decizia de anulare a achiziției. Nu este suficient doar să trimiteți produsele înapoi.
Va punem la dispozitie un model de formular de retur pe care să îl puteți folosi pentru a-i comunica decizia dumneavoastră. Dacă nu doriți, nu sunteți obligat să folosiți formularul respectiv. Ne puteți informa în momentul în care trimiteți produsele înapoi, de exemplu prin adăugarea unei declarații scrise la produsele pe care le returnați prin poștă sau prin trimiterea unui e-mail pe adresa: info@lordiam.ro.
Aveți la dispoziție 14 zile pentru a trimite înapoi produsele.
Costurile de transport pentru retur, vor fi suportate de catre noi, in cazul in care produsele furnizate prezinta defecte sau nu sunt conforme cu descrierea afisata pe site.
In cazul in care alegeti sa returnati produsele din orice alt motiv, va angajati sa suportati costurile de transport ale returului.
Obținerea unei rambursări
Noi ne obligam să vă returnam banii în termen de 14 zile de la primirea cererii dumneavoastră de anulare a comenzii. Rambursarea poate întârzia în cazul în care nu am primit produsele înapoi.
Rambursarea va include și eventualele taxe de expediere pe care le-ați plătit la efectuarea comenzii, in cazurile in care produsele sunt returnate datorita unor defecte sau a neconcordantei cu descrierea produselor afisate pe site. Cu toate acestea, putem percepe costuri de livrare în cazul în care ați solicitat livrare non-standard (de exemplu, livrare expres).