skip to Main Content

Aeroportul militar din Campia Turzii a devenit un punct strategic in planurile NATO. Astfel, baza aeriana 71 a trebuit sa fie modernizata pentru a putea primi noile avioane F-16 pe care NATO le plaseaza in Romania. Campia Turzii va deveni baza permanentă a flotilei compuse din primele avioane F16 care vor fi utilizate de piloții români.
Proiectul de refacere a pistei s-a finalizat in doua luni. Managerii de proiect au lucrat cu cele mai bune firme romanesti in domeniu.
Una dintre companiile care s-au ocupat de perforarea pistei a fost Lordiam Import-Export SRL, o companie din Bucuresti, care nu numai ca a reusit sa termine mai devreme decat era planificat proiectul, dar lucrarile au trecut si toate testele impuse de americani.
“Lordiam a efectuat lucrarile de carotare pentru ancorele chimice. Proiectul a inceput la 05.04.2016 si a avut termen de finalizare 30.06.2016. Am reusit sa incheiem lucrarile cu o saptamana mai repede decat era planificat, chiar daca vremea a fost mai ploioasa decat ne-am fi asteptat. Am lucrat cu efectivul complet pentru a nu avea intarzieri”, a declarat Radu Baruch, director general al companiei Lordiam.
Desi standardele NATO sunt inalte, echipamentele romanesti au facut fata cu brio proiectului. S-a urmarit optimizarea lucrarii si s-au folosit scule speciale pentru betonul vechi de pe pista. Masinile folosite la acest proiect au fost de asemenea alese pentru a avea o viteza cat mai mare de executie, fara a afecta in vreun fel calitatea lucrarii.
Intrebat de ce a fost selectata firma Lordiam pentru aceste lucrari de modernizare, directorul general al companiei a raspuns: Firma Lordiam este producator de carote diamantate si de accesorii pentru acestea si distribuitor autorizat de masini de carotat astfel ca prezenta noastra in acest proiect era necesara datorita experientei si pentru ca am oferit garantia ca avem solutii pentru a efectua lucrari de calitate superioara si in limita termenelor de executie solicitate.
In ceea ce priveste respectarea standardelor de executie, acestea au fost respectate cu sfintenie, conform lui Radu Baruch, director general al Lordiam, “acest lucru fiind certificat de controalele dese efectuate de expertii americani prezenti tot timpul la baza aeriana”. Garantia de buna executie a fost eliberata imediat ce Lordiam a incheiat lucrarile.
Managerul de proiect a fost foarte multumit de lucrare si a declarat ca va mai contracta firma Lordiam si pentru alte proiecte viitoare, de mare importanta.